7 Μαΐ 2011

7,500 Άτομα Πούλησαν Εν Αγνοία Τους Την Ψυχή Τους Στο Διαδίκτυο!



7,500 Διαδικτυακοί αγοραστές πούλησαν εν αγνοία τους την ψυχή τους,
μέσα σε μια μόνο ημέρα!
Την πρωταπριλιά του 2010 μια εταιρία πωλήσεων online games,
η Βρετανική GameStation συμπεριέλαβε ανάμεσα στους όρους χρήσης
(που όλοι προσπερνάμε εν τάχει και βιαζόμαστε να μαρκάρουμε το κουτάκι
που λέει Agree) το εξής κείμενο:

"Με την παραγγελία σας μέσω αυτής της ιστοσελίδας,
 την πρώτη μέρα του τέταρτου μήνα του έτους 2010 Anno Domini,
 συμφωνείτε να μας παραχωρήσετε,ένα μη μεταβιβάσιμο δικαίωμα,
 να διεκδικήσουμε από τώρα έως την αιωνιότητα,την αθάνατη ψυχή σας.
 Σε περίπτωση που επιθυμούμε να ασκήσουμε το παραπάνω δικαίωμα,
 συμφωνείτε απόλυτα να μας παραδώσετε την αθάνατη ψυχή σας.
 Αν α) δεν πιστεύετε ότι έχετε μια αθάνατη ψυχή β) την έχετε παραχωρήσει
 ήδη σε κάποιο άλλο μέλος ή γ) δεν επιθυμείτε να μας παραχωρήσετε
 αυτό το δικαίωμα,κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο,
 για να αποτρέψετε αυτή την ρήτρα,και να προχωρήσετε στην συναλλαγή σας".

Στους αγοραστές,δόθηκε η επιλογή να μαρκάρουν το πλαίσιο που
θα τους αποδέσμευε από την παραπάνω ρήτρα,και επίσης θα τους επιβράβευε
με ένα extra bonus 5 λιρών.
Πολλοί λίγοι από αυτούς το μάρκαραν....

Η ίδια η εταιρία σχολίασε ότι:
"Κανείς δεν διαβάζει τους online όρους και τις προϋποθέσεις για να προβεί
στην "αγορά" ενός προϊόντος και οι εταιρίες είναι ελεύθερες να εισάγουνε
οποιοδήποτε κείμενο επιθυμούν!"

Αναλόγως με τον αριθμό των επισκεπτών του site,
κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 88% δεν διαβάζει τους όρους χρήσης.

Καθώς φαίνεται πίσω από την GameStation http://www.gamestation.co.uk/
βρίσκονται άνθρωποι με καθαρή ψυχή.
Η εταιρία ανακοίνωσε όλα τα παραπάνω γεγονότα και απέστειλε
σε όσους πούλησαν τυφλά την ψυχή τους,ένα email που ανέφερε ότι δεν έχει
κανένα δικαίωμα κυριότητας,και ότι ακυρώνει οποιαδήποτε αξίωση
σχετικά με την ψυχή τους.

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας είναι άνθρωποι με χιούμορ.Την πρωταπριλιά παίξανε.
"Να τους βάλουμε να πουλήσουν την ψυχή τους¨"σκέφτηκαν.
Το έπραξαν.Και τρόμαξαν από το αποτέλεσμα.
Και βγήκαν να μας πουν:ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ.
Θυμάστε αυτό το παλιό,σχεδόν γελοίο,αλλά απολύτως αληθινό,
"Την υπογραφή σου και το πουλί σου να προσέχεις που τα βάζεις";
Κάτι ξέρανε οι παλιοί,μην υποτιμάτε την "λαϊκή" σοφία.

Κάθε κείμενο που εμπεριέχει τους όρους χρήσης ενός ηλεκτρονικού προϊόντος,
είτε το αγοράζουμε,είτε μας παρέχεται δωρεάν,είναι ένα διαδικτυακό συμβόλαιο.
Κάθε Agree που μαρκάρουμε,είναι η ψηφιακή μας υπογραφή.
Αν σκεφτείτε δε,ότι στην Αμερική ξεφυτρώνουν εταιρίες
που διαχειρίζονται και αποπερατώνουν τους διαδικτυακούς σου λογαριασμούς
μετά θάνατον,τότε το πράγμα αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον....
Αυτό σημαίνει ότι τα διαδικτυακά μας συμβόλαια ήδη έχουν αποκτήσει βαρύτητα,
αξία νομική και χρηματιστηριακή!
Το ότι ξεφυτρώνουν τέτοιες εταιρίες δεν είναι τυχαίο.
Κάτι έχουν μυριστεί.Και τι είναι αυτό που οσμίζονται οι εταιρίες;
ΧΡΗΜΑ.Πράγμα απολύτως λογικό.Αυτό δεν είναι το κίνητρο τους;
Αλλιώς δεν θα ήταν εταιρίες,αλλά μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί.
Θυμάστε τα πρώτα χρόνια του διαδικτύου;
Κάποτε δεν υπήρχε Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Τώρα όμως υπάρχει!
Έτσι και τώρα τα διαδικτυακά μας συμβόλαια μοιάζουν να μην είναι σημαντικά,
σύντομα όμως θα είναι.
Και καθώς οι εταιρίες είναι ελεύθερες να εισάγουνε οποιοδήποτε κείμενο
επιθυμούν...θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί ως προς
τα δικαιώματα και τις αξιώσεις που τώρα απερίσκεπτα τους παραχωρούμε.

Και αφού έτσι είναι το παιχνίδι,σε αυτόν τον "financial" κόσμο που ζούμε,
για να την βγάλουμε καθαρή,πρέπει να είμαστε αυτό που αποκαλούν "financial smart".
Στη Ρώμη συμπεριφέρσου σαν Ρωμαίος.
Για να προστατευτείς από μια εχθρική εισβολή,οφείλεις να μελετήσεις την ισχύ
και τις στρατηγικές του αντιπάλου,να εντοπίσεις τα αδύνατα σημεία του,
και να σχεδιάσεις την δική σου στρατηγική.
Απέναντι σε όλες αυτές τις Α.Ε(Ανώνυμες Εταιρίες) ας στήσουμε τις δικές μας Α.Ε.
Τις Ανώνυμες εταιρίες της Απόκρυψης,της Ακεραιότητας και της Επαγρύπνησης.
Και ας κρατήσουμε τα ραντάρ ανοιχτά.Ο κόσμος αλλάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: